نهم (دوره اول متوسطه) · دسامبر 3, 2023 0

پاورپوینت زیبایی آفرینش درس اول کتاب فارسی نهم

پاورپوینت زیبایی آفرینش درس اول کتاب فارسی نهم

پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث زیبایی آفرینش

🔹 بهترین کیفیت

🔹 قابل ویرایش

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت زیبایی آفرینش درس اول کتاب فارسی نهم

پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث زیبایی آفرینش

مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 3007/710 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث زیبایی آفرینش در قالب 24 اسلاید و pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مقدمه:

باران، یکی از نعمت‏ های بزرگ پروردگار است که به وسیله ابرها در بسیاری از نقاط زمین فرو می‏ریزد. در اثر همین برکات آسمانی است که رودها، چشمه‏ ها، سدها و دریاها پر آب می‏شود و زندگی موجودات در زمین ادامه می‏ یابد. در خطبه‏ ای از امیرمؤمنان درباره چگونگی شکل‏ گیری ابرها و ریزش باران می‏خوانیم: «خداوند، ابرهایی را آفرید تا قسمت‏ های مرده زمین احیا شود و گیاهان رنگارنگ بروید.

 

 

 

پس قطعات بزرگ و پراکنده ابرها را به هم پیوست تا سخت به حرکت درآمدند و با به هم خوردن ابرها، برق ‏ها درخشیدن گرفت و از درخشندگی ابرهای سفیدِ کوه پیکر و متراکم چیزی کاسته نشد. بعد، ابرها را پی در پی فرستاد تا زمین را احاطه کردند و بادها، شیر باران را از ابرها دوشیدند و به شدت به زمین فرو ریختند. ابرها هم پایین آمده سینه بر زمین ساییدند و آن‏چه بر پشت داشتند، فرو ریختند و در این حال، در بخش ‏های بی‏ گیاه زمین، انواع گیاهان رویید و در دامنه کوه‏ ها سبزه ‏ها پدید آمد».

 

 

 

این پاورپوینت به طرح درس و تدریس پاورپوینت فارسی نهم متوسطه مبحث زیبایی آفرینش در قالب 24 اسلاید می پردازد . فایل روی هر دستگاهی به راحتی قابلیت اجرا را دارد.
شما والدین محترم برای فرزند دلبندتان و معلمین عزیز برای ارئه مباحث در کلاس حضوری و آنلاین می توانید برای آموزش و یادگیری هر چه سریع تر و البته کاربردی از این پاورپوینت که در سایت فایلینا گذاشته شده، استفاده کنید.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود