پاورپوینت راهنمای مدیریت شکایات در بیمارستان ها
دانلود پاورپوینت راهنمای مدیریت شکایات در بیمارستان ها
پاورپوینت راهنمای مدیریت شکایات در بیمارستان ها
دانلود پاورپوینت راهنمای مدیریت شکایات در بیمارستان ها
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 1894/293 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت راهنمای مدیریت شکایات در بیمارستان ها جهت رشته حقوق در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
سالها پیش ؛ بخش پونتياك شركت خودروسازي جنرال موتورز شكايتي را از يك مشتري با اين مضمون دريافت كرد: اين دومين باري است كه برايتان مي نويسم و براي اين كه بار قبل پاسخي نداده ايد، گلايه اي ندارم ؛ چراكه موضوع از نظر من نيز احمقانه است!
به هر حال ، موضوع اين است كه طبق يك رسم قديمي ، خانواده ما عادت دارد هر جمعه شب پس از شام به عنوان دسر بستني بخورد. سالهاست كه ما پس از شام جمعه راي گيري مي كنيم و براساس اكثريت آرا نوع بستني ، انتخاب و خريداري مي شود.
مدير بخش فنی شركت به نامه دريافتي از اين مشتري عجيب ، با شك و ترديد برخورد كرد؛اما از روي وظيفه و تعهد، يك مهندس را مامور بررسي مساله كرد. مهندس خبره شركت ، جمعه شب پس از شام با مشتري قرار گذاشت.
فهرست مطالب
اهمیت فرآیند رسیدگی به شکایات
نتایج پياده سازي فرآيند رسیدگی به شکایات
اصطلاحات و تعاريف
اصول راهنما
چارچوب رسيدگي به شكايات
طرح ريزي و طراحي
عمليات فرايند رسيدگي به شكايات
نگهداري و بهبود
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“