پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی ایجاد محصول جدید، فرایند ایجاد محصول جدید، مرحله اول: به وجود آوردن ایده، مرحله دوم: غربال کردن ایده ها، مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن، مرحله چهارم: آزمایش مفهوم، مرحله پنجم: ایجاد محصول
🔹 بهترین کیفیت
🔹 قابل ویرایش
🟢 پشتیبانی 24 ساعته
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی ایجاد محصول جدید، فرایند ایجاد محصول جدید، مرحله اول: به وجود آوردن ایده، مرحله دوم: غربال کردن ایده ها، مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن، مرحله چهارم: آزمایش مفهوم، مرحله پنجم: ایجاد محصول
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 413/162 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
توضیحات کامل
عنوان: پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت شده و به دلخواه نیز می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“