هنری · دسامبر 1, 2023 0

نمونه فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن

نمونه فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد

نمونه فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 86/119 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه پوستر فیلم رسانه موثر برای معرفی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

پوستر: این واژه در زبان فارسی آگهی دیواری یا دیوارکوب، در زبان عربی «اعلان»، در زبان فرانسوی «آفیش»، و در آلمانی «پلاکارد»  نام گرفته است. پوستر صفحهای با پیامی روشن و گویاست که در آن از دو عنصر کلام و تصویر استفاده شده باشد و بیننده، با نگاهی سریع و گذرا، پیام آن را درک کند. پوستر بهعنوان رسانهای خبری، پدیدهای آشنا و نیرومند در اطلاعرسانی است. پیامهای پوستر، فوری و کوتاه در زمینههای صنعتی، تجاری، حکومتی، سیاسی، و مانند آن است. آنچه پوستر را از دیگر رسانهها متمایز میسازد، نیاز مبرم به رساندن سریع پیام و سرعت در برقراری ارتباط با بیننده پوستر است.  پوستر پدیدهای است که میتواند با چهار ویژگی محتوا، ارزشهای برجسته هنری، کیفیتهای تبلیغاتی، و درک عامه، تجربهای را به بیننده ارائه دهد و بیانکننده مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری، و تغییرات زمان باشد؛ زیرا ارتباطات بصری یکی از بهترین شیوه ها برای ارائه نظر و برانگیختن تفکر انسان است.

 

 

 

فهرست مطالب
1-1- مختصری درباره پوستر
2-2-  نگاهی اجمالی به ویژگی پوستر فیلم در جهان
2-3- نمونه های موفق پوستر فیلم در جهان
2-3-1- پوستر لهستان
2-3-2- صد سال پوستر سینمای لهستان
2-3-3- پوستر فرانسه
2-3-4- پوستر کوبا
2-3-5- مکتب پوش پین
2-4- مختصری درباره تاریخچه ی پوستر در ایران
2-5- پوستر فیلم در ایران 
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود