حسابداری · دسامبر 1, 2023 0

نمونه فصل دوم پایان نامه در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات

نمونه فصل دوم پایان نامه در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف تبلیغات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد

نمونه فصل دوم پایان نامه در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف تبلیغات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 44
حجم 127/321 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف تبلیغات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

بازاریابی، دستیابی به اهداف شركت از طریق ارضا و تامین نیازهای مشتریان است به گونه ای كه، این كار بهتر از رقبا انجام شود(جوبر ، 1997). بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تامین مفاهیم قیمت گذاری، ارتقاء فروش و توزیع ایده ها، محصولات و خدمات برای ایجاد تغییراتی است كه به ارضا نیازهای افراد و اهداف سازمان منجر شود(سولیمن و همکاران ، 1997). روستا و دیگران(1390) بازاریابی را در تعاریف زیر بیان می نمایند: 1) گروهی از فعالیت های تجاری وابسته به فرایندهای اقتصادی و پدیده های بازرگانی 2)فرایند مبادله یا انتقال مالكیت محصولات 3)فرایند تبدیل عرضه به تقاضا. فلیپ كاتلر، بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضاء نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله می داند(بلوریان تهرانی، 1376). و یا برخی صاحب نظران بازاریابی را فرایند ارضاء نیازها و خواسته های بشر تعریف می كنند (اسدی، 1379).

 

 

 

تعاریف گوناگونی كه تاكنون برای بازاریابی ارائه شده به مجموعه ای از فعالیت های هدفمند اشاره دارد كه اهم آن را یافتن بازار، برآورده ساختن نیازهای موجود آینده، معرفی كالاها و خدمات، مزایا و ویژگی های آنها برای رفع نیازمندی های بشر و توزیع و فروش كالا برای رسیدن آن به دست مصرف كننده نهایی تشكیل می دهند. اما در این حال هر كدام از تعاریف فوق از یك بعد به تعریف بازاریابی پرداخته اند و به دلایلی چون تفاوت در نظام های ارزشی، فقدان نگاه سیستمی و تقلیل بازاریابی به رفع نیاز مشتری نمی توانند یك تعریف كامل باشند. لذا باید بازاریابی را باز تعریف نمود و آن را این چنین معرفی نمود: بازاریابی كلیه تلاش های نظام مند برای شناخت بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی و هدف های سازمان است(روستا و دیگران، 1375).

 

 

 

فهرست مطالب

تبلیغات

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری

2-3-6- تبلیغ اینترنتی

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود