جغرافیا · دسامبر 1, 2023 0

نمونه فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن

نمونه فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد

نمونه فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 121/137 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

بطور کلی زمانی که بشر برای شناسایی محیط اطراف و تسهیل در امر زندگی به رفع مشکلات و نیازهای خود به تکا پو پرداخت در حقیقت دست به یک نوع برنامه ریز ی زد.(شیعه،1379 :85) در واقع می‌توان گفت از همان آغاز زندگی بشر یعنی از زمانی که او خود را شناخت و در مقابل  پدیده‌های طبیعی و بلایا دست به تفکر و مقاومت زد برنامه ریزی با او همراه بوده است اما این روند روز به روز کامل تر شده و شناخت او از محیط اطراف بیشتر گردید.(زمردیان،1370 :13) اما سابقه برنامه ریزی درمفهوم امروزی و به عنوان دانش سازمان یافته برای ساماندهی حیات اجتمایی در اواخر قرن نوزدهم در میان کشور‌های غربی پدید آمده ودر طول قرن بیستم همواره توسعه و تکامل  پیدا کرده است( معصومی،1388 :13)

 

 

 

فهرست مطالب
واژه شناسی توریسم 9
برنامه  24
2-10-1- پیشینه برنامه ریزی  24
2- 10- 2- تعریف برنامه ریزی 25
2- 10-3- سطوح برنامه ریزی توریسم 26
2-11- توریسم پایدار 27
2- 11-1- پیشینه مفهوم توسعه پایدار 27
2- 11-2- تعاریف توسعه پایدار 28
2- 11-3- ابعاد توسعه پایدار 29
2- 11-4- ارتباط گردشگری پایدارو توسعه پایدار 31
2- 11-5- اصول توریسم پایدار 31
2-11-5 -1 -مشارکت  31
2-11- 5-2-حضور ذینفع‌ها 32
2-11-5-3 –  اشتغال برای افراد محلی 32
2-11-5-4- ارتباطات بازر گانی  32
2-11-5-5 – پایداری منابع 32
2-11-5-6 – هماهنگی در هدف‌ها 32
2-11-5-7 – همکاری  33
2-11-5-8 – ظرفیت پذیرش  33
2-11-5-9 – نظارت و ارزشیابی  33
2-11-5-10 -پاسخگویی  34
2-11-5-11- آموزش  34
2-11-5-12- حفظ هویت  34
2- 11- 6 – اصول اساسی توسعه پایدارگردشگری 34
2-12- نقش گردشگری در اقتصاد وایجاد اشتغال 36
2-13- پیامد‌های اجتماعی – فرهنگی توریسم 39
2-14- ملاحظات اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی – فرهنگی 41
2-15- آینده صنعت توریسم       45
2- 16- درآمد حاصل از صنعت گردشگری در مناطق مختلف جهان
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود