تربیت بدنی · دسامبر 1, 2023 0

نمونه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن

نمونه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد

نمونه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 243/411 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی ورزشی و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

   واژه بازاریابی در زبان انگلیسی به معنی به بازار رساندن، بازار یافتن یا کلیه عملیاتی است که در فاصله تولید تا مصرف باعث تسریع روند انتقال کالا یا تسهیل فروش شود. صاحب‌نظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف کرده‌اند. فلیپ کاتلر  می‌گوید: بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرایند مبادله تعریف کرده است. برندا پیت و دیوید استوتلار  در کتاب مبانی بازاریابی ورزشی، بازاریابی ورزشی را چنین تعریف کرده‌اند: فرایند طراحی و اجرای فعالیت هایی برای تولید، قیمت‌گذاری، افزایش مشتریان و توزیع یک محصول یا خدمت ورزشی برای ارضای نیازها و تمایلات مشتریان و تحقق اهداف سازمان و شرکت (حمیدی، 1390). تعریف پاراخوز از بازاریابی ورزشی به عنوان پیش‌بینی، مدیریت و تأمین نیازها و خواسته های مشتریان (تماشاچیان) از طریق به‌کارگیری و اجرای اصول بازاریابی (1991 Parkhouse). 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1) مقدمه 11
2-2) بازاریابی 11
2-3) تاریخچه بازاریابی 12
2-4) مدیریت بازاریابی 13
2-5) بازاریابی ورزشی 14
2-6) تقسیمات بازاریابی ورزشی 15
2-7) خصوصیات منحصربه‌فرد ورزش 16
2-7-1) پیچیدگی و ذهنیت (نامحسوس بودن) 17
2-7-2) تناقض و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن 17
2-7-3) ورزش كالایی فاسدشدنی 17
2-7-4) علاقه عاطفی 17
2-8) آمیخته بازاریابی و چگونگی گسترش آن 18
2-9) انواع رویدادهای ورزشی 21
2-10) رابطه بازاریابی با رویداد ورزشی 22
2-11) خدمات؛ تعاریف و ویژگیها 23
2-11-1) خدمت چیست؟ 23
2-11-2) ویژگی‌های بازاریابی خدمات 24
2-11-3) چشم‌انداز خدماتی 25
2-11-4) کیفیت خدمات 26
2-12) کیفیت خدمات در ورزش 27
2-13) اهمیت کیفیت خدمات 30
2-14)  اصول بازاریابی ورزشی 31
2-15) مشتری مداری 33
2-15-1) انواع مشتری 33
2-15-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 34
2-16) اهداف  CRM 35
2-17) رضایتمندی 36
2-17-1) رضایت مشتری و استراتژی خرید گرایی (استفاده از خدمات) 37
2-17-2) اهمیت دستیابی به رضایتمندی مشتری 37
2-17-3) مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات 38
2-18) اصول جذب تماشاچیان (مشتری) و راضی نگه‌داشتن آن‌ها 38
2-19) حضور مجدد 40
2-20) رضایت مشتری، تکرار خرید و وفاداری مشتری 41
2-21) پرخاشگری 42
2-22) انواع رفتار (خشونت) های ورزشی 44
2-23) پیشینه تحقیقات 45
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود