مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)-sidaa

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) با کیفیت عالی , مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) قابل ویرایش , مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)
در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیطهای جدید، ویژگیهای خاصی را می طلبد که عموماً مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. یکی از مهمترین خصیصه ها که می تواند به رهبران و مدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند، هوش هیجانی است. هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجانها و احساسات در توانمندیهای انسانی دارد. امروزه هوش هیجانی به عنوان نوعی هوش که هم شامل درک دقیق هیجانهای خود شخص وهم تعبیر دقیق حالات هیجانی دیگران است ، تبیین شده است .هوش هیجانی ،فرد را از نظرهیجانی ارزیابی می کند، به این معنی که فرد به چه میزانی ازهیجانها واحساسهای خود آگاهی دارد وچگونه آنها راکنترل واداره می کند. نکته قابل توجه درراستای هوش هیجانی این است که تواناییهای هوش هیجانی ذاتی نیستند و آنها می توانند آموخته شوند . سازمانها برای اینکه بتوانند درمحیط پرتلاطم ورقابتی امروزباقی بمانند، بایدخودرابه تفکرهای نوین کسب وکارمجهزسازند و به طورمستمر خود را بهبود بخشند. رهبری این گونه سازمانها بسیار حساس و پیچیده است وزمانی این حساسیت دو چندان می شود که رهبر با تغییرهای انطباقی روبه رو باشد که بسیار متفاوت از تغییرهای فنی است. مشکلات فنی از طریق دانش فنی و فرآیندهای متداول حل مسئله قابل حل هستند، در حالی که مشکلات انطباقی در برابر این گونه راه حلها متفاوت است. با توجه به اینکه هوش هیجانی، توان استفاده از احساس و هیجان خود ودیگران دررفتار فردی و گروهی در جهت کسب حداکثر نتایج با حداکثر رضایت است. بنابراین، تلفیق دانشهای لازم  و تواناییهای هیجانی در مدیریت و کارمندان  می تواند در سوق دادن سازمان به سوی دستیابی به هدف کارساز و مفید باشد.

قسمتی از پیشینه تحقیق:
 آقای منوچهرجویباری از موسسه عالی آموزش و پرورش مدیریت و برنامه‌ریزی  به مقایسه هوش هیجانی در میان سطوح سه گانه مدیران (عالی – میانی – پایه ) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمانهای تابعه پرداخته است .یافته های این پژوهش نشان داد که وضعیت هوش هیجانی در سطوح مختلف مدیریت متفاوت بوده و این تفاوت در سطح معناداری 05/0 می باشد همچنین در سه بعد خودآگاهی ،انگیزش و خود نظمی مدیران با هم تفاوت داشته و در دو بعد دیگر یعنی همدلی و مهارتهای اجتماعی تفاوتی مشاهده نگردیده است.

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :
مقدمه
ادبیات موضوعی
تحقیقات انجام شده در ایران
تحقیقات انجام شده در خارج از ایران
هوش
دیدگاه های  دانشمندان مشهور در باره هوش
انواع هوش چندگانه
تاریخچه هوش هیجانی
تعریف هوش هیجانی
مدل های هوش هیجانی
شکل 2-1-1 ابعاد هوش هیجانی در محیط کار
مدل گلمن از هوش هیجانی
مدل هوش هیجانی دولویکس و هیگس
شکل 2-1-2 مؤلفه های هوش هیجانی
جدول 2-1-1 هوش هیجانی سازمانی
راهبردهای افزایش هوش هیجانی
اهمیت هوش هیجانی
هوش هیجانی و هوش عمومی
هوش هیجانی و شخصیت
هوش هیجانی و موفقیت شغلی
پژوهش های انجام شده در ایران در باره هوش هیجانی    
فهرست منابع

 

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

پشتیبانی در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل 09214087336  لطفا اول پیامک بدید بعد تماس  اولین فرصت جواب میدیم

کسب درآمد با آپلود فایل  افزایش فروش با تولید محتوا

پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) , سایت مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) , مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) pdf , مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم) 

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

خرید کاندوم خاردار