مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم)-sidaa

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) با کیفیت عالی , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) قابل ویرایش , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم)
در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

مفهوم اعتماد
اعتماد را می توان به عنوان اطمینان به اعتماد پذیری یک شخص یا نظام با توجه به یک رشته پیامدها یا رویدادهای معین تعریف کرد. اعتماد اساسا به مخاطره بلکه به احتمال وابسته است اعتماد همیشه بر اعتماد پذیری در برابر پیامدهای  محتمل دلالت می کند چه این پیامدها به کنش‌های افراد ارتباط داشته یا به عملکرد نظامها مربوط باشند در مورد عوامل انسانی اعتماد برای فرد عواقب روانشناختی دارد زیرا احتمال دارد که از این اعتماد لطمه اخلاقی ببیند.اعتماد می تواند معطوف به نشانه‌های نمادین یا تخصصی باشد این اعتماد نیز مبتنی بردرستی اصولی است که شخص از آن بی خبر است اعتماد به کارکرد شایسته نظام‌ها مربوط است نه به عملکرد واقعی‌شان. اعتماد به غیبت در زمان و مکان ارتباط دارد، زیرا نیازی به اعتماد به کسی که فعالیت‌هایش در معرض دید نیست، نداریم پس اعتماد تمهیدی برای تطبیق با آزادی‌های دیگران است اما شرط اصلی مورد نیاز برای اعتماد نه فقدان قدرت، بلکه کمبود اطلاعات کامل است (گدینز، 1990).

به طور کلی روان شناسان اعتماد و فرایند اعتماد را به عنوان یکی از پایه‌های اساسی از توسعه فردی توصیف کرده اند. امروزه اندیشمندان دیگر رشته‌ها، مخصوصا مدیریت بازرگانی فرایندهای اعتماد را در محیط‌های تجاری و بازرگانی، به عنوان استراتژی، مشارکت و رفتار سازمانی فراگیر توصیف می کنند (آتکینسون، 2003). اعتماد کلید اصلی برای روابط بین شخصی یا بین فردی در زمینه‌های مختلف است. اعتماد دانش یا عقیده ای است که اعتماد شونده انگیزه یا محرکی دارد برای انجام دادن عملی که متعهد به انجام آن است. (لوی،1999)  روتر   اعتماد را به عنوان انتظارات کلی که می توانیم به گفتار، وعده‌ها، عبارت‌های شفاهی و کتبی دیگران تکیه کنیم، تعریف می نماید.. چارلتون می گوید: رهبران به کارکنان اعتماد می کنند برای این که کاری را که نیاز دارند انجام شود، انجام دهند. رهبران به شباهت در گفتار و کردار نیاز دارند.مدیریت بر مبنای اعتماد، تکنیکی است که تمامی افراد در روابط خود به کار می گیرند، اما تا کنون بدان به عنوان تکنیک رفتاری که می شود آن را آموزش داد و در جایگاه‌های مختلف از آن بهره گرفت نگریسته نشده است(احمدی ، 43:1383).

قسمتی از پیشینه تحقیق:
طبق نظر کانینگام و گریسو   (1993)  اعتماد در مدرسه زیر بنای اثربخش بودن است.در حقیقت روابط پربار است که موجب اثربخشی مدارس می شود. هوی و همکارانش سال ها پیرامون این سازه در مدارس تحقیق کرده اند. آنها دریافتند که اعتماد اعضای هیئت آموزشی به یکدیگر و به مدیر، عامل مهمی در ایجاد جو مثبت در مدرسه و اثربخشی و نوع دوستی مدیر می باشد. مروری بر ادبیات موضوع نشان می دهد که اعتماد دارای جنبه های چندگانه است. در مدارس، جنبه های مقدماتی اعتماد یعنی کرامت  ، اعتبار  ، شایستگی   ، صداقت  و صراحت  ، در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا مفهوم یکپارچه ای از اعتماد را ایجاد نمایند. موی و میلیندا در پژوهش خود، اعتماد کارکنان به مدیریت را امری ضروری برای روابط بین فردی و اثر بخشی سازمانی ذکر کرده اند(موی، ام جی، هنکین ای بی: 2006، 101-117).
یلیگان در پژوهش خود به بررسی اعتماد سازمانی در نیروی هوایی امریکا بر اساس تئوری اعتماد ساشکین پرداخته است. نتایج پژوهش وی نشان داد که محیط¬های کاری با اعتماد بالا منجر به افزایش کارهای تیمی، کاهش تعارض در سازمان و بهبود عملکرد واثر بخشی رهبری  می گردد.

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :
مفهوم اعتماد
2-2-7 -2-  سطوح اعتماد
2-2-7 -3- انواع نگرش به اعتماد
2-2-7 -4-  ابعاد اعتماد
2-2-7 -5-  مفهوم اعتماد اجتماعی
2-2-7 -7 رهیافت های اعتماد اجتماعی
2-2-7 -8-  انواع روابط اعتماد
2-2-7-9-  کارکردهای اعتماد
2-2-8- اشکال عمده اعتماد
2-2-8 -1- اعتماد بنیادی
2-2-8 -2- اعتماد تعمیم یافته
2-2-8 -3- اعتماد بین شخصی
 2- 5-  چارچوب  نظری اعتماد اجتماعی
   2-5-1-  نظریه زیمل
 2-5-2- نظریه کلمن
2-5-3- نظریه فوکویاما
2-5- 4- تالکوت پارسونز
  2-5- 5- نظریه جانسون
2-5- 6-  آنتونی گیدنز
پیشینه تحقیق
2-3-1- مروری بر تحقیقات داخلی
2-3-2- مروری بر تحقیقات خارجی
6-منابع ماخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

 
 

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

پشتیبانی در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل 09214087336  لطفا اول پیامک بدید بعد تماس  اولین فرصت جواب میدیم

کسب درآمد با آپلود فایل  افزایش فروش با تولید محتوا

پکیج مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) , سایت مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) pdf , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد و اعتماد اجتماعی (فصل دوم) 

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

خرید کاندوم خاردار