پیشینه تحقیق · می 1, 2024 0

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

دانلود  مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

2001) 2-2-3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

——-

 مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 84
قیمت: 64000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

2-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………….352-2- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………362-2-1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک………………………………………………………….362-2-2- دوره پیش از کسب و کار الکترونیک……………………………………………………..362-2-3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک……………………………………………………….372-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و دیدگاههای دانشمندان……………………………….372-4- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری……………………………………………………………392-5- چرخه حیات مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری)…………………………………………402-6- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن……………………………………………..422-7- تاثیر نظام مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختار سازمان…………………………………..432-8- ویژگی های یک CRM خوب………………………………………………………………….462-9- چالش های اجرایی CRM……………………………………………………………………….472-9-1- ساختار سازمانی…………………………………………………………………………………472-9-2 – منابع انسانی……………………………………………………………………………………..482-9-3- فرهنگ سازمانی…………………………………………………………………………………482-9-4- تیم اجرایی و مدیریت پروژه…………………………………………………………………492-10- دیدگاه های مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری………………………………….492-10-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به عنوان یک فرآیند………………………………………..502-10-2- دیدگاه دوم : تلقی CRM به عنوان یک استراتژی…………………………………….502-10-3- دیدگاه سوم : تلقی CRM به عنوان یک فلسفه…………………………………………512-10-4- دیدگاه چهارم : تلقی CRM به عنوان یک توانمندی…………………………………..522-10-5- دیدگاه پنجم : تلقی CRM به عنوان تکنولوژی…………………………………………522-11- ویژگیهای مدیران، کارکنان مشتری مدار در سازمان…………………………………………532-11-1- مدیران مشتری مدار و ویژگی های آن ها………………………………………………….532-11-2- ویژگی های کارکنان مشتری مدار…………………………………………………………..542-12- پژوهش های انجام شده در داخل کشور ………………………………………………………552-13- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور……………………………………………………622-1- مقدمهدر این بخش مدیریت مبانی نظری تحقیق به مباحثی از قبیل، پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری،مفهوم و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه دانشمندان، چرخه حیات مشتری، انواع نگرش ها و پیشینه داخلی و خارجی تحقیق پرداخته می شود.2-2- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتریاگرچه CRM یک مفهوم نوین است اما اصول آن از مدت های مدید وجود داشته است. انسان ها همواره ارتباطات نزدیک با مشتریان را ترویج کرده اند. سودآوری مشتری نیز به طور چشمگیری برای سالیان متمادی مدنظر بوه است، زیرا بسیاری از سازمان ها بر مبنای محصول و خطوط ارتباطی، که در مقابل مشتری قرار می گیرد، سازماندهی شده اند، به طریق مشابه، مفهوم سفارشی سازی انبوه برای نزدیک به یک دهه در ادبیات موضوع مطرح بوده است. در واقع CRM به طور پیوسته از گذشته موجود بوده است اما اخیراً به دلایل زیر مورد توجه قرار گرفته است. اخیراً رابطه با مشتری به عنوان نقطه کلیدی برای ایجاد قدرت رقابتی یک سازمان شناخته شده است (Kam wa a

 

برای مشاهده توضیحات فایل 

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

 مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)2-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………….352-2- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………362-2-1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک………………………………دانلود فایل

“”> مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)