دسته‌بندی نشده · نوامبر 9, 2021 0

دانلود دانلود تحقیق رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

دانلود تحقیق رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 50/891 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و عوامل ایجاد کننده ی آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

رضایت شغلی

2-4-1- مفهوم وتعاریف رضایت شغلی

2-4-2- نطریه های رضایت شغلی

2-4-2-1- نظریه انگیزشی  هرزبرگ

2-4-2-2- نظریه امید و انتظار

2-4-2-3- نظریه ارزش

2-4-2-4- نظریه بریل

2-4-2-5- نظریه نقشی

2-4-2-6- نظریه نیازها

2-4-2-7- نظریه هالند

2-4-3- عوامل تعیین كننده ی رضایت شغلی

2-4-4- ابعاد رضایت شغلی

2-4-5- شیوه ابراز نارضایتی و نتایج رضایت شغلی

2-4-6- رابطه رضایت شغلی وجابجایی كاركنان

منابع

 

 

یكی از عامل هایی كه رفتار سازمانی هر فرد را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد رضایت شغلی  است . رضایت شغلی احساس مثبت و منفی و نگر شهایی كه درباره ی شغل خود داریم را منعكس می كند كه به تعداد ز یادی از عوامل مربوط به كار وابسته است و دامنه ی آن از جایی كه ما قرار داریم تا جایی كه احساسی از تحقق اهداف خود داریم به دست می دهد (مهداد، 1384 ،59). از رضایت شغلی تعاریف متعددی بعمل آمده كه به برخی از آنها اشاره می شود. اغلب گفته می شود كه یك كارمند خوشحال بایستی با شغلش ارضا شود. اهمیت رضایت شغلی از آنجا ناشی می شود كه بیشتر افراد تقریباً  نیمی از ساعات بیداری خود را در محیط كاری می گذرانند .

 

 

 

دسلر رضایت شغلی را به عنوان درجه برآورد شدن نیازها از طریق شغل یا تجربه بدست آمده در رابطه با شغل تعریف می کند. او توانایی کارکنان در نقش داشتن در آرمانهای سازمان ، احساس شادی در مورد شغلشان و امید به اینکه نیازهایشان برآورده شود تایید می کند. در نتیجه ناتوانی کارکنان در برآورده کردن نیازهایشان منتهی به نارضایتی می شود(عزیزی وهمكاران،258،1387). رابینز (1989) رضایت شغلی را بعنوان یک نگرش عمومی نسبت به کار خود و تفاوت میان میزان پاداش دریافت شده توسط کارکنان و میزانی که اعتقاد دارند باید دریافت کنند تعریف کرد. اعتقاد رابینز آن است که فردی که از یک سطح بالای رضایت شغلی برخوردار است نگرش مثبت نسبت به شغل دارد در حالی که فردی که از شغل ناراضی است نگرش منفی در مورد شغل دارد(ایمباه وایكمیفونا،2012،275).

 

 

 

ازتعاریف ارائه شده درباره رضایت شغلی چنین برمی آید كه این مفهوم بیانگر احساسات و نگرشهای مثبتی است كه شخص نسبت به شغلش دارد وقتی گفته می شود كه كسی از رضایت شغلی سطح بالایی برخوداراست ، یعنی به طوركلی ، شغلش را دوست دارد ، برای آن ارزش زیادی قائل است و به گونه‌ای مثبت به آن می نگرد و در مجموع از احساس خوب و مطلوبی نسبت به آن برخوردار است ( شفیع آبادی،1375، 279). رضایت شغلی در یك زمینه دقیق را می توان به این شكل پذیرفت:احساسات یا گرایش كلی كاركنان مرتبط با شغلشان و اجزای شغل مثل محیط كاری ، شرایط كاری ، پاداش های منصفانه و رابطه با همكاران( كیم و دیگران،2005،172).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

همکاری در فروش فایل   فروشگاه فایل  کسب درآمد دانشجویی از فروش فایل